Een triest bericht

zaterdag 1 januari 2011

Ten eerste wil ik iedereen een heel fijn en gelukkig nieuw jaar toewensen. 

Dit vind ik zo triest, maar ik moet de challenge staken voor nu. Ik heb te weinig inzendingen gekregen. Ik weet niet of dit is, omdat de maand december een drukke maand voor iedereen is. Of dat nu de challenge alleen voor Nederland was?

Echt ik zou het zo jammer vinden als ik de challenge definitief moet gaan stoppen. Ik dacht misschien moet ik verder gaan kijken dan cupcakes. Elke maand een ander soort banket? Vinden jullie dat misschien leuker.

Hierbij vraag ik om jullie hulp. Hebben jullie een leuk idee voor de challenge? Ik sta open voor alle suggesties.

Groetjes Loyoya

9 reacties:

His zei

Inderdaad ontzettend jammer!!
Maar als ik naar mezelf kijk is het inderdaad een tijdsprobleem...ik heb me tot nu toe bij iedere challenge voorgenomen om mee te doen en het is nog niet één keer gelukt :(
Ik zou het zelf zeker een leuk idee vinden als het wat breder gaat dan alleen cc's, ben zelf ook wel van de koekjes, cakeballetjes en lollie achtige dingen enzo. Ben benieuwd wat je gaat doen, zou zo jammer zijn als het stopt...

Mirtje zei

Dat is jammer :(. Maar goed niets aan te doen. Het is inderdaad een drukke maand.
Ik vind het wel een leuk idee om het breder te maken dan alleen cupcakes.
Misschien is het inderdaad een goed idee om elke maand een ingrediënt en/of thema bekend te maken en dat je dan zelf mag weten wat je er mee doet: cookies, cupcakes, taarten, cakes, macarons, bonbons, als het maar patisserie is.
Maar het moet zeker door blijven gaan! Het is altijd zo leuk om te zien wat iedereen gemaakt heeft en er komen zulke creatieve, mooie dingen voorbij.

Joli Gâteau zei

Oh wat jammer! Ik vind het nog steeds zo'n leuk initiatief. Maar ongeacht of we nog mogen meedoen of niet, ik denk dat het vooral ook een tijdsprobleem was deze maand. Ik vind het idee om het uit te breiden ook wel leuk! Ik hoop dat het toch niet helemaal moet afschaffen, want dat zou te jammer zijn...

Ik heb ook je schortje ontvangen! Echt super, ik ben er helemaal gek van :)
http://joligateaux.blogspot.com/2010/12/helemaal-terug-in-kerstsfeer.html

Anoniem zei

Wat Mirtje zegt vind ik een leuk idee, dat je inderdaad een thema/ingrediënt noemt, en dat je zelf verzint wat je ervan maakt!

Suus&Anouk zei

Deze maand hadden we het allemaal druk met kerst en oud en nieuw, ik verheug me heel erg op de nieuwe cupcake challenge van januari, en ik zal zeker meedoen!

erna zei

Hier ook heel erg druk gehad en helaas geen tijd gehad om aan de challenge mee te doen. Hoop aankomende keer mee te kunnen doen.

petra zei

Zeker doorgaan met de challenge. Maar als je een thema/ingredient noemt en we mogen zelf kiezen wat we maken, zal het jureren heel moeilijk worden. Misschien is iets als bij www.thedaringkitchen.com een idee?

Anne-Lore zei

Heel spijtig dat we niet meer vanuit België mogen meedoen. Ik vond het een hele leuke wedstrijd en had graag deze maand nog willen mee doen, maar wegens tijdsgebrek is het niet gelukt :-(. En nu lees ik dat we vanuit België niet meer kunnen mee doen, echt spijtig :-(.

Jolien zei

Inderdaad, heel erg jammer dat we vanuit België niet meer kunnen meedoen. Ik won de cupcake challenge met als thema Halloween en kreeg hier echt leuke reacties op. Blijkbaar doen ook veel mensen uit België mee, aangezien er nu wat te weinig reacties zijn. Misschien overwegen om toch weer vanuit België mee te doen?

Een reactie posten