Holland's Cupcake Challenge ronde 4

woensdag 1 december 2010


De vierde ronde van de cupcake challenge gaat vanaf vandaag van start. Dit keer gaan we voor een thema. Het thema is voor deze maand kerst. Maak er een feestelijke cupcake van. Vergeet niet dat de smaak even belangrijk is als de verschijning van je cupcake.

Jullie hebben 20 dagen de tijd om een heerlijke cupcake in te zenden. Het prijzenpakket komt morgen online.

Ondanks dat het deze maand een feestmaand is, heb ik toch een wat ongezellige mededeling. Gezien de verzendkosten hoog liggen voor het versturen van het prijzenpakket (voor het buitenland) en dat alles uit eigen zak komt (Loyoya en de sponsors van Holland's Cupcake Challenge) is het vanaf nu niet meer mogelijk om deel te nemen als je niet in Nederland woont. Ik wil iedereen bedanken vanuit België en Frankrijk die hebben deelgenomen in de vorige challenges. Ik vind het echt jammer, maar ik hoop dat jullie begrip hebben.

Holland's Cupcake Challenge wenst iedereen een geweldige december maand toe en geniet van bakken van al het lekkers :).

6 reacties:

Klaartje zei

Oh, jammer dat we niet meer kunnen deelnemen. Maar ik vond het zo leuk, dat ik overweeg om dan zelf misschien een Vlaamse Cupcake Challenge op te starten. Als ik wat sponsors kan vinden, natuurlijk. Zouden er Vlamingen geïnteresseerd zijn?

Flyingfeather zei

Ik ben al zeker in voor een vlaamse versie! kvind het wel enorm jammer dat er door stomme verzendingskosten nu zoiets gebeurt... kwou juist eens meedoen...
@klaartje: kwil wel mee helpen zoeken naar sponsers enzo :) ik vrees enkel een beetje dat het hier in vlaanderen nog niet zo populair is als in andere landen :s

Joli Gâteau zei

Ik denk ook dat er zeker interesse is in Vlaanderen! Ik wil eventueel ook wel mijn steentje bijdragen want ik voel me eigenlijk best wel schuldig nu...

paula zei

ach nee joligateau.....niet doen.....
de vlaamse versie zal zeker lopen als een trein.....
succes....

Klaartje zei

Je hoeft je niet schuldig te voelen Joligateau! Ik zal dit weekend eens aan een echt plan beginnen voor een Vlaamse Cupcake Challenge. Het komt wel in orde :)

n zei

Ik wil heel graag blijven meedoen. Niet om te winnen maar gewoon omdat het leuk is. En mocht ik ooit winnen, kan ik een nederlands verzendadres opgeven. Mag ik nog meedoen? alstjeblieft? :)
Groetjes
Nicolette

Een reactie posten