Stem op je favoriete cupcake

dinsdag 21 september 2010

Dank jullie wel voor alle inzendingen. Stuk voor stuk zien ze er allemaal prachtig en heerlijk uit. Jullie hebben echt alles uit de kast gehaald om zulke geweldige cupcakes te bakken! Super.

Het stemmen gaat vanaf vandaag 21 september van start. Stemmen kan tot en met 25 september. De winnaar wordt bekend gemaakt op 26 september.

Hollands Cupcake Challenge wenst iedereen heel veel succes met de stemmen binnen halen.

Het stemmen gaat als volgt. Je kan je favoriete cupcake in de reacties onder deze post achter laten met het nummer van de desbetreffende kanditaat.

De winnaar van september wint het volgende prijzenpakket. Mogelijk gemaakt door onze geweldige sponsors:

Creacake









400 gram cupcake mix
24 marsepein anemonen
12 pricess cupcake wrappers
250 gram funcakes marsepein paars
Kaarjes rose
Pareltjes roze
En decoratiegel 1 tube

Webshop Creacake



Loyoya's Kitchen 






Een vintage schortje



Patchshopgirl












Cupcake gummetjes

Webshop Patchshopgirl



Zoetiteit








1 x cupcake zakdoekjes
1 x lipbalm Wildberry Cupcake
1 x cupcake tandenfloss
1 x biscuitgummetje
1 x chocokoekiegum

Webshop Zoetiteit

Holland's Cupcake Challenge wenst iedereen veel plezier tijdens het bakken.

Kandidaat  nummer 1













Naam: Mirtje
Naam en beschrijving cupcake: Twix Crunch Cupcake: Vanille Cupcake gevuld met Karamelsaus met een Crunchy Twix Karamel Botercrème, ondergedompeld in gesmolten Melkchocolade!


Kandidaat nummer 2





















Naam: Diana
Link artikel:http://lovely-kiss.nl/160-mars-cupcakejes-2/
Naam en omschrijving cupcake: Mars cupcakeje. Heerlijk vanilliecakeje met een stukje mars erin en om af te maken een marsbotercrème.


Kandidaat nummer 3





















Naam of nickname: Analosa
Link artikel: http://analosablog.blogspot.com/2010/09/chunky-cupcake.html
Naam en omschrijving cupcake: Chunky Cupcake, chocolade cupcake met kitkat chunky's.


Kandidaat nummer 4



















Naam: Stijn
Naam en omschrijving cupcake: Mijn cupcake is een chocolade-caramel-candybar cupcake! Het is een donkere chocolade cupcake, gevuld met een zachte gesmolten rolo-vulling, daarna bedekt met een laagje ganache van zwarte chocolade. Als frosting heb ik gekozen voor een   toblerone boterroom met een "drizzle" van caramel fudge en enkele verkruimelde Maltezers. Als topper heb ik simpelweg gewoon gekozen voor een Maltezer-bolletje.


Kandidaat nummer 5 






















Naam: Cafecreme-n
Beschrijving : 
Een luchtige cupcake met pinda's gecompleteerd met een pindakaas-noga en een chocolade-topping.


Kandidaat nummer 6




















Naam: Klaartje
Link artikel: http://koekjeshoek.blogspot.com/2010/09/hollands-cupcake-challenge-mijn.html
Naam en omschrijving cupcake: Ik heb een Maltezer cupcake gemaakt. Ik heb dus het "candybar" concept een beetje breed geïnterpreteerd en hoop dat ook Maltezers een goedgekeurd ingrediënt is (ik zag ook m&m's op de foto, dus daarom dacht ik dat 't wel ok ging zijn). Mijn cupcake is een chocolade cupcake met vanbinnen twee of drie Maltezers meegebakken in het deeg. Bovenop zit er een toef boterroom en een gewone Maltezer. In de boterroom zitten er stukjes gecrushte Maltezer. Heel de cupcake is lekker smeuïg door de boterroom, lekker chocolade door het cakeje zelf, maar ook door de melkchocolade van de Maltezers in de boterroom. En daar nog eens bovenop vind je ook wat koekjescrunch en caramelsmaak in én de boterroom en het cakeje. Ik vind hem zelf héérlijk natuurlijk.


Kandidaat nummer 7



















Naam: Paula
Omschrijving: Een vanille cupcake met stukjes Mars en de topping is gemaakt van gesmolten Mars.


Kandidaat nummer 8






























Naam : Laura Kieft (van Laura's Bakery)
Link artikel: http://laurasbakery.blogspot.com/2010/09/toblerone-cupcakes.html
Naam en omschrijving: Ik heb toblerone cupcakes gemaakt. Door het beslag heb ik gehakte amandelen en stukjes toblerone gedaan. De toef en vulling is een botercreme die ik op smaak heb gebracht met cacaopoeder en tobleroneschaafsel.


Kandidaat nummer 9
















Naam: Marjolein
Omschrijving: Ik heb (speculaas)kruid/(kitkat)chocolade cupcakes gebakken. Door die (speculaas)kruidmix heb ik gesmoltenchocolade gedaan, en een bramenbotercrème bovenop de cupcakes gedaan. Over die botercrème zit dan verkruimelde kitkat, en ze zijn echt super lekker! Ik heb een favoriete cupcake erbij.


Kandidaat nummer 10


































Naam: Femke
Link artikel: http://kvzkookblog.blogspot.com/2010/09/bounty-cupcakes.html
Naam en omschrijving: Ik gebruike het beslag voor een vanille chocolate chip muffin en verwerkte daarin fijngehakte stukjes Bounty. De cupcake's heb ik gevuld met fudge en gedecoreerd met een laagje pure chocolade en bestrooid met wat geraspte kokos. Om de cupcake helemaal af te maken een heerlijke malteser met kokostopping erop!

212 reacties:

«Oudste   ‹Ouder   1 – 200 van 212   Nieuwer›   Nieuwste»
Nadine Snijders zei

Mijn stem gaat uit naar kandidaat nr. 4!

Anoniem zei

Ik ga voor de Bounty Cupcakes van kandidaat nummer 10!

Ivonne zei

Ik stem op de tropische Bountycupcake, nummer 10!

Brigitte en Mark zei

Ik stem op kandidaat nummer 6 - de Maltezer cupcake!

Every Life has a story zei

Ik stem op kandidaat nr 4; chocolade-caramel-candybar cupcake, lijkt me superlekker en ziet er geweldig mooi uit!

Saskia zei

Voor mij mag kandidaat nummer 4 winnen! Ik vond het leuk dat hij verschillende candybars gecombineerd heeft en bovendien ziet deze cupcake er het allermooist uit!

Slinnie zei

Nummer 4!

net zei

Kandidaat nummer 8 mag wat mij betreft winnen! Ik ben gek op toblerone, en deze ziet er heerlijk uit!!

Ricky zei

Nummer 4 mag zeker winnen! Het klinkt niet alleen heerlijk, het is ook nog eens bijzonder smakelijk gepresenteerd! Ik zou er zo een stuk uit bijten!

Anoniem zei

Nummer 4 staat voor mij met stip op nummer één! Je zou toch bijna een hapje uit je scherm willen nemen? Nummer 4 dus voor mij!!

Benthe zei

Ik ga voor 1!

Anoniem zei

ik stem op nummer 4.....
klinkt heerlijk en ziet er prachtig uit......

Silke zei

Nummer 10!

taartenprinsesje zei

Ik stem op nummer 4! Heerlijk en ziet er geweldig uit!

Sarah zei

nr 4! Heerlijk recept, super idee, mooie foto's!

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

Nummer cupcake 5 !!!!!

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

n°5 !!

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

N° 5

Anoniem zei

Ik stem op Nummer 4!! ziet er heerlijk uit.

Soraya zei

Ohhhh nummer 4 ziet er echt heerlijk uit.
Daar stem ik dus op :D

Tinne zei

Nummer 4! Mooie foto en klinkt heeerlijk!

Betsy - JavaCupcake zei

#5 looks INCREDIBLE!!! I vote #5!

lucie zei

ik ga voor nr. 1

maar ze zien er allemaal zo lekker uit...

Anoniem zei

Terrrrrrrrible. A déguster sans modération le N°5

Anoniem zei

Yummy !!
Je vote pour le cupcake n°5 !!

Merci :-)

Anoniem zei

adore il regalo n°5

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Caroline Brouwer zei

Ik stem voor nr 10. Heb dit keer niet meegedaan, maar liep wel met hetzelfde idee rond!

Anoniem zei

Miam Miam
Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

nummer 8!

Kimberly zei

Kandidaat nummer 6

Amber zei

Nr 4! :D Ziet er echt supermooi uit, zelfs als hij door midden gesneden is. ^^

Anoniem zei

Ik kies ook voor nr.4! Ziet er héérlijk uit!

Unknown zei

Karin zei
Ik stem op nummer 10, de Bounty cupcake.
Lijkt me heerlijk!

Anoniem zei

jaaaaaaaaaaaaa, nummer 4

Anoniem zei

Nummer 4 van Stijn!

Eva zei

Ik ga voor de toblerone, nummer 8!

Unknown zei

Ik stem op nummer 8 !!!

Anoniem zei

nummer 4

Unknown zei

Ik kies nr 4. ziet er jummie uit!

Anoniem zei

Kandidaat nummer 4 krijgt mijn stem! :)

Inez zei

Mmm de cupcake van kandidaat nummer 9 lijkt mij het lekkerst en ziet er ook het mooiste uit!

Anoniem zei

Nummer 9!

Anoniem zei

Nummer 8 is voor mij de onbetwiste winnaar!!!!!
MrsP.

Addy zei

Nr. 4 moet wat mij betreft winnen!!

Monica zei

Ik ga voor nummer 8, dat gaat onze baksels te boven!

MINI zei

Voor mij nummer 6.

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Louise zei

Nr 4 en 10 zien er goed uit, maar als ik moest kiezen ga ik voor nr 10!

Mvg Louise

Anoniem zei

Ik ga voor cupcake nr 4 van Stijn!

Groetjes Vanessa (mickjuulmae)

Liens zei

Hmmm toblerone!
Geef mij maar nummer 8 :)

Wheels and Lollipops zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake 5

twan zei

Mijn stem gaat uit naar nummer 9!

Pater zei

Ik ga voor nummer 8!

Anoniem zei

Jummie ik ga voor nummer 8!
groetjes Nina

Anoniem zei

Nummer 8 Toblerone!!
Het water loopt me in de mond!!!
Als deze niet wint weet ik het niet meer..

Anoniem zei

Zeker weten nummer 8!! Zie er heerlijk uit!

Anoniem zei

Nummer 8

Chanou zei

TOblerone Nummer 8!! HEERLIJK!

jens zei

Nummer 4 van mijn huisgenoot!

Anoniem zei

Nummer 8 ziet er verrukkelijk uit!!!

Rob T.

Anoniem zei

Een steekt er met kop en schouders boven uit:

Nummer 8 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carla T

Anoniem zei

Nummer 8 voor mij, ben helemaal gek van toblerone!
groetjes Monique

Anoniem zei

Mijn stem gaat naar nummer 8!!

Anoniem zei

Nummer 8 is echt top!!
Groetjes Anouk

Unknown zei

Doe mij maar nr 4!!!
En dat dan maal 1000!

Anoniem zei

sowiezo nummer 8!! ik heb mogen proeven en hij is heerlijk!!
groetjes Amber

Anoniem zei

Mmmmm doe mij maar nummer 9!

Anoniem zei

Ik stem ook op nummer 9!

Trudy zei

Nummer 8 verdient het !!!!
Wat een beauty, en een frisse uitstraling!!!
Helemaal mooi, van mij mag je winnen

Louise M. zei

Louise M.

Kijk dit is een leuke site. Zeer smakelijk, maar nummer 8 moet winnen.
Een hele mooi voor tijdens de Kerstdagen!

Yannicka zei

Ik stem op nr 8!

Anoniem zei

Nummer 8! heerlijk toblerone! Ziet er lekker en mooi uit!

Gwen zei

Nummer 4, ziet er superlekker uit!

Viena zei

Ik stem op nummer 4, die combinatie lijkt me heerlijk en het uitzicht is mooi

Anoniem zei

Nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 8 !!!!!!!!!!!!

Old Amsterdam

Anoniem zei

Wow, number 8 is delicious. ♥♥♥♥♥♥♥♥

Qwill

André zei

Nummer 8 natuurlijk!

Laura zei

Ik stem voor nummer 8, de toblerone cupcakes!!

Anoniem zei

Mijn stem gaat naar nummer 10. Ik lust helemaal geen bounty maar de cupcake ziet er zo mooi uit en echt om te proberen!!

Van mij mag deze winnen.

Anoniem zei

Nummer 4 mag winnen :)

Unknown zei

Ik ga voor nummer 8! Die heb ik mogen proeven en weet daarvan zeker dat ze heerlijk zijn!

En wie houdt er nou niet van toblerone? :)

Groetjes M.

Anoniem zei

Nummer 5

Anoniem zei

Nummer 9

Anoniem zei

Hoi, ik stem op nummer 9. Het ziet er heerlijk en verzorgt uit En ze smaken heerlijk HMM!
Bedankt

Anoniem zei

Mijn stem gaat naar nummer 4.
Het is een snoepje gemaakt van snoepjes.

Anoniem zei

Ik stem ook op nummer 9!

OC en TT zei

Dit geldt voor 2 stemmen!
Zowel mij man als ik kiezen voor nummer 8.
Ziet er zeer verzorgd en smakelijk uit

Dus 2 stemmen van OC en TT

Anoniem zei

Ik stem op nr 4. Het idee van de rollo in de Cupcake vind ik echt subliem!!!

Anoniem zei

ik stem op nr 4 ohh wat ziet deze er lekker uit.
lijkt mij echt heerlijk

Anoniem zei

Je krijgt er gewoon honger van zo lekker zien alle cakejes eruit. Maar als ik er een zou mogen kiezen zou ik voor nummer 9 gaan.

Anoniem zei

Ik ga voor nummer 4, ziet er heerlijk uit!

Anoniem zei

8

Karen zei

Number 4, it looks fantastic!

Sanne zei

Ze zijn allemaal mooi, maar eentje vind ik weer net iets mooier! NUMMER 4!

Anoniem zei

Doe mij maar cupcake 9

Chantal zei

Ik ben gek op toblerone dus ik ga natuurlijk voor nummer 8

Sandy zei

nummer 4, njammie Stijn

Anoniem zei

ik stem voor nr 8! toblerone cupcake!!

Anoniem zei

Wat ziet het er allemaal lekker uit !!
Maar mijn voorkeur gaat uit naar nummer 8 !!

Groetjes, Aukje.

Anoniem zei

Ik ga voor nummer 4. Ziet er heerlijk uit!

Anoniem zei

Mijn stem is voor nummer 4!!

Sabine

Marloes zei

Mijn stem is voor nummer 8, de toblerone cupcake

Peggy De Leeuw zei

Voor mij is dat cupcake nummer 4

Laura zei

Ik stem op nummer 4! Die ziet er echt heerlijk uit, daar lust ik wel een stukje van!

Anoniem zei

nummer 8

Ilonka zei

Ik ga voor nummer 8

Vera zei

Ik heb de toblerone cupcake mogen proeven en hij was echt heeerlijk!! Mijn stem gaat uit naar kandidaat nummer 8!

Sabrina zei

mjammie! Nummer 4 voor mij!

Unknown zei

Heerlijke nr 4!!

Anoniem zei

Ik ga voor nr. 4 van Stijn, ziet er heerlijk uit !

Anoniem zei

Ik kies nummer 4!

Anoniem zei

ik ga ook voor nummer 4 van Stijn
ik heb al zin om te proeven :-D

groetjes, Wout

Sarah zei

Nr 4. Heerlijk

linda zei

Cupcake nr 4 van Stijn lijkt me de ALLERLEKKERSTE, hmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!! Ik stem dus op deze.

Achtje zei

8888888888888888888888888888888888888888888888
88 88
88 Nummer 8 is het meest lekkere Cupcake-je 88
88 88
8888888888888888888888888888888888888888888888

Anoniem zei

sans aucun doute : #5 !! ENCORE !!!

dennis zei

nummer 8!

Anoniem zei

9!

Anoniem zei

natuurlijk nummer 8

gr.,
Tob le Rone

11 zei

Nummer 8!

Xus 11

Anoniem zei

Kandidaat nummer 1
+ Een cupcake met een samenhangend idee.
+ Goed nagedacht over de karakteristieken van de candybar: Twix en deze ‘nageboost’ in de cupcake.
+ Werk aan de karamelsaus en de dubbele topping
- Eenvoudige cake, eenvoudig buttercream

Kandidaat nummer 2
+ cake ziet er goed smeuïg uit
- geen ‘reproductie’ van de Candy bar

Kandidaat nummer 3
+ originaliteit van de Candy bar
- geen ‘reproductie’ van de Candy bar

Kandidaat nummer 4
+ ziet er heerlijk uit
+ reproductie van candybar
+ veel werk en technieken
- teveel verschillende candybars, weinig samenhang

Kandidaat nummer 5
+ cake ziet er luchtig uit
+ originaliteit in de topping (eens geen butterceam)
- decoratie wat slordig

Kandidaat nummer 6
+ leuk idee de malthezers
- geen ‘reproductie’ van de Candy bar
- eenvoudig in uitvoering

Kandidaat nummer 7
+ recht toe recht aan
- eenvoudig in uitvoering

Kandidaat nummer 8
+ Goede combinatie gehakte amandelen en toblerone
- Vulling en topping een eenvoudige buttercream (zwaar!)

Kandidaat nummer 9
+ speculaas en bramen = origineel
- Zie geen kitkat terug
- Geen samenhang tussen speculaas en kitkat en bramen

Kandidaat nummer 10
+mooie muffin
- is een muffin en geen cupcake


STEM: Cupcake 1

Anoniem zei

Nr. 4 Ziet er mooi uit en klinkt ook heel lekker !

Peggy

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

Mijn stem gaat uit naar cupcake N° 5

Anoniem zei

Kandidaat nummer 5
+ cake ziet er luchtig uit
+ originaliteit in de topping (eens geen butterceam)
- decoratie wat slordig

TS zei

Nummer 8, toblerone cupcakes, zien er heerlijk uit. En heel verzorgd.
Iemand zei al, prachtig voor de Kerst, en idd, die wil ik wel op mijn Kerst tafel!
Deze Laura vindt ik een terechte winnaar.

Anoniem zei

8!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Ik kies voor nummer 4 van stijn, echt super gedaan! Ik dacht trouwens dat iedereen maar een keertje mocht stemmen, dat is bij nr 5 duidelijk niet het geval!!

Anoniem zei

nummer 4!!
ziet er heerlijk uit!

saartje zei

Ik kies nummer 4, ik vind de verschillende candybars net leuk!

Denise zei

Ik ga voor de toblerone cupcakes, nummer 8 dus!

jennifer zei

Ik stem op nummer 4, mooi gemaakt!

Karin zei

mijn stem is voor nummer 8

Anoniem zei

nr 4 ,ik zou er zo een hap uit kunnen nemen zo lekker ziet hij eruit.

Anoniem zei

nummer 4

Anoniem zei

Nummer 10!
Bounty altijd lekker!

n zei

Aan: Anoniem zei
Ik kies voor nummer 4 van stijn, echt super gedaan! Ik dacht trouwens dat iedereen maar een keertje mocht stemmen, dat is bij nr 5 duidelijk niet het geval!!

23 september 2010 08:18
Nummer 5 woont in frankrijk,heeft dus voornamelijk frans-en engelstalige vrienden en collega's die voor mijn cupcake, die ze hebben geproefd wilden stemmen. Ik heb ze dus een nederlandse zin gegeven... We weten allemaal hoe goed de fransen 'buitenlands' spreken :))
Ik heb zelf op nummer 1 gestemd trouwens !

Dot zei

Het is moeilijk hoor om te kiezen tussen 4 en 8, mag ik ook op beide stemmen?!?!?
Als het niet mag, dan stem ik op 4.

erna zei

Voor mij is nummer 4 de winnaar
Ik zou er zo een hap van willen nemen
mmmmmmmmm lekker

Emma zei

ik gun het nummer 8 om te winnen!

Danny zei

ik vind de toblerone cupcake er ontzettend lekker uit zien! Nummer 8 dus!

Isabel zei

ik stem op kandidaat 8!

Anoniem zei

Ik stem op 9!

Anoniem zei

nummer 8

kathy zei

nummer 4!

Anoniem zei

Ik stem op nr 4!!! Oh zou zo een hap willen nemen.

Tom zei

kandidaat 8 krijgt mijn stem!

Anoniem zei

Ik stem op nummer 4, die lijkt me heel erg lekker

Anoniem zei

mmm ik stem ook op nummer 4 die lijkt ongelofelijk lekker...

Anoniem zei

nummer 8 moet winnen!

Anoniem zei

Zonder twijfel lijkt me nr. 4 het lekkerste en deze ziet er ook het mooiste uit! Waar kan ik proeven?

Anoniem zei

Ik ga voor nummer 6!

Heb die zelf al gegeten en is echt wel heel lekker.

Anoniem zei

Mijn stem gaat naar Stijn, nummer 4!

Kippetje, Barneveld zei

Als Kippetje uit Barneveld
stem ik
op nummer 8

Anoniem zei

Mmm nummer 4 ziet er lekker uit!
Die heeft mijn stem!

Manuel Stegen zei

Sowieso nummer 4 voor de zekere Stijn...

grtz Manu

Laurien zei

DUIDELIJK nr. 4!!!!!!

Marileen zei

nummer 4!!

Anoniem zei

nr 4

Janet zei

Mjammieeeeeeee ik ga zeker voor nr.4!!!!

Anoniem zei

NUMMER 4!!!!!

Truitje zei

Jammer dat al die lekkere cupcakes chocolade bevatten. Je zal, zoals ik, maar allergisch zijn voor chocolade.
Maar goed, als ik dat vergeet,
dan ziet nummer 8 er wel heel mooi uit.
Ik stem dus op nummer 8.

mariekepieke zei

nummer 4!!!

Mimi zei

Mijn stem gaat naar kandidaad nummer 4: Stijn met zijn chocolade-caramel-candybar cupcake.

De cupcake is prachtig en gedetailleerd gedecoreerd met veel verschillende ingredienten, de combinatie van smaken lijkt me heerlijk en de cupcake zelf ziet er goed gebakken en luchtig uit. Kortom: prachtig om te zien, heerlijk om te eten!

8 zei

8!!!

Tim zei

NUMMER 8!!!!!!!!!!!!!!!!!

Macy zei

voor mij de onbetwiste winnaar: kandidaat nummer 8!

Anoniem zei

4 :)

Anoniem zei

8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Esther zei

Nummer 8!!

Joachim zei

Ik heb hem ook geproefd en hij is super, ik stem op cupcake nummer 6, de Maltezercupcake!

Cees zei

Aha, ik zie een stadgenote uit Barneveld. En ik moet haar gelijk geven, nummer 8 is de mooiste en ziet er het lekkerste uit.

Chris l zei

geef mij maar nr 4!
hmmm

Anoniem zei

Nummer 4!!!!!!!!!!!!!!!

Anoniem zei

nummer 4 van stijn

Vincent zei

Nummer 8!

Anoniem zei

Ik stem op nummer 8!! Groetjes Joyce

Anoniem zei

nummer 4!

Anoniem zei

Nummer 8! Gr. Tom

Ilja zei

Mijn stem gaat naar nr. 6! Groetjes Ilja

Anoniem zei

Ik stem op nr 8!

Groetjes, Jet

Pieter zei

Mijn stem gaat naar nr. 8!

Anoukr zei

Nummer 8! ;D

Anoniem zei

Ik stem op nummer 4
ga deze zeker een keer maken, klinkt heerlijk

Groetjes Rietchy

Anoniem zei

Nummer 4!!!!!!!!!

Anoniem zei

Nummer 8 :)

alice in cakeland zei

#4 !

succes allemaal!
alice in cakeland
www.aliceinCUPCAKEland.nl

Tinke Kruimer zei

Dit lijken mij overheerlijke cakejes !
Maar die van nommer 8 zijn de beste.

Johan zei

Ik stem op nummer 8.

Lisser Lady zei

Ik volg de 2 stemmers voor mij.
Die van Nummer 8 zijn pas echt gaaf
en lijken me heerlijk!

Jolanda zei

Ik stem op nummer 8. Super leuk cakeje.
Succes
Jolanda uit Purmerend

Jessica zei

Hoi Laura,

Jouw brouwsel ziet er lekker uit zeg!
Ik stem op nummer 8.

Doeiiiiii
Jessica

Anoniem zei

Absoluut nr 4! Ziet er het mooiste uit en vond de recepten er best pittig uitzien!

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 212   Nieuwer› Nieuwste»

Een reactie posten